مدونا : زنان دنبال یک مردکامل هستند + عکس


مدونا : زنان دنبال یک مردکامل هستند

مدونا خواننده پاپ فکر می کند همه زنان می خواهند بوسیله یک مرد کامل"زیرپایشان را جارو" کنند.

به گزارش نیک صالحی ،این زن 53 ساله قبلا با شون پن و گای ریچی ازدواج کرده بود و در حال حاضر با رقاص 24 ساله، براهیم زایبت نامزد کرده است.

مدونا می گوید:"ما زنان هنوزهم همان چیزهایی را می خواهیم که درگذشته می خواستیم.درچند دهه اخیرخیلی چیزها برای ما زنان تغییرکرده است، ازآن جمله: فرصت آموزش بهتر،انواع مختلفی از مشاغل ومستقل بودن ."

وی اضافه کرد:"اما همه ما هنوز همان چیزی را می خواهیم که درگذشته می خواستیم.ما می خواهیم که بوسیله یک مرد کامل زیرپایمان راجاروکنیم وهمه چیز را مال خودکنیم. همه ما فکر می کنیم که عشق کامل زندگی ما را بیش ازحد تغییرمی دهد. مطمئنا" عشق زندگی شما را تغییر می دهد. اما باید این را هم درک کنیم که خوشبختی در دستان خود ما نهفته است نه دردستان کسی دیگر."

SiteRooz.com

جنیفرلوپزازعشق می گوید + عکس

 


جنیفرلوپزازعشق می گوید


خواننده معروف ،جنیفر لوپز می گوید که "شما اول عاشق خودتان هستید" قبل از اینکه شما بتوانید یک رابطه موفق داشته است.

به گزارش پرشین وی،این خواننده 42 ساله از شوهرش مارک آنتونی در ماه ژوئیه پس از هفت سال زندگی جدا شد.

لوپز می گوید:"من فکرمی کنم در نهایت بزرگترین درس را آموخته ام . شما اول عاشق خودتان هستید. برای خودتان خوب هستید قبل ازاینکه برای دیگری خوب باشید. برای خودتان ارزش قائل هستید ومی دانید که شما ازهرچیزی باارزشترید و تا زمانی که شما برای خودتان به اندازه کافی ارزش قائل شدید وبه اندازه کافی خودتان رادوست داشتید که این دوست داشتن راخودتان بدانید، شما واقعا نمی توانید یک رابطه سالم داشته باشید."

SiteRooz.com


جذاب ترین دختر لبنان دختری 22 ساله

دختری 22 ساله جذاب ترین دختر در لبنان شد +عکس
چند شب پیش در جشن بزرگی که توسط شبکه مسیحی ال بی سی لبنان که شاهزاده ای سعودی نیز در آن سهمی عمده دارد، از میان 16 دختر مسیحی و دروزی و سنی لبنان، باز هم دختری شیعی 22 ساله به نام “رهف عبدالله” عنوان ملکه جمال لبنان انتخاب شد تا سریال انتخاب دختران شیعی از روستاهای مقاوم جنوب به عنوان ملکه های جمال ادامه یابد. جالب آنکه خواننده این برنامه هم “هیفا وهبی” دختر شیعی دیگری بود که اجرای این مراسم را برعهده داشت.
ادامه مطلب ...