مجموعه والپیپر جدید ماه محرم

مجموعه ای زیبا و حرفه ای از والپیپرهای زیبا با موضوع محرم را از تاپ ناز دریافت کنید.

پشت زمینه محرم,عاشورا,کربلا,امام حسین,Backgrand

دانلود ( Download ) با حجم ۶ مگابایت

قحطی کتاب‌های تاریخ عثمانی پس از پخش حریم سلطان !!

یکی از دوستان صبح امروز برای خرید کتاب به فروشگاه یکی از انتشاراتی های مشهور مراجعه کرده بود و از روی کنجکاوی پرسیده بود که آیا در چند هفته اخیر فروش کتاب های مربوط به تاریخ عثمانی تغییری داشته است که...

... متصدی فروشگاه به خنده به او می‎گوید: «چند روزی است افراد زیادی چنین پرسشی را مطرح می‎کنند. فروش کتاب‎های مربوط به تاریخ عثمانی به قدری زیاد بوده که تمامی کتاب‏های مربوط به تاریخ عثمانی در حال تجدید چاپ هستند؛ حتی کتابی مثل سقوط قسطنطنیه! »


این طور که به نظر می‎رسد، این اتفاق یعنی افزایش فروش کتاب‎های تاریخ عثمانی پیامد پخش سریال «حریم سلطان» از یکی از شبکه‎های ماهواره‏ای است. این سریال که به زندگی سلطان سلیمان قانونی از مشهورترین سلاطین عثمانی می‎پردازد، ساخت کشور ترکیه است و این طور که از شواهد و قرائن برمی‏آید، توانسته نظر مخاطبان خود را به قدری جلب کند که به سراغ کتاب‎های تاریخی بروند و با تاریخ عثمانی بیشتر آشنا شوند.

اما این استقبال مخاطبان روی دیگری هم دارد که بسیار دردناک است. ما در کشور خودمان داستان‎ها و وقایع تاریخی متعددی داریم که به مراتب فراگیرتر و جذاب تر است، از نظر فنی هم اگر برتر نباشیم، چیزی کم نداریم؛ پس چرا در کشور ما چنین اتفاقی نمی‎افتد و محصولی رسانه ای ساخته نمی شود که بتواند مخاطبان را تهییج کند به مطالعه و تحقیق درمورد آن موضوع روی بیاورند. حداقل بنده و دوستان هرچه فکر کردیم که آیا سریالی که از تلویزیون خودمان پخش شده هم چنین تاثیری داشته یا نه، چیزی یادمان نیامد. 

مراسم آشتی سلنا گومز و جاستین بیبر خراب شد


مراسم آشتی سلنا گومز و جاستین بیبر خراب شد


به گزارش بروزترین ها : روز جمعه، پس از یک هفته جدایی، جاستین ۱۸ ساله و سلنای ۲۰ ساله با هم در رستوران Yamato در انسینو، کالیفرنیا ملاقات کردند، به نظر می رسید که این یک شام آشتی بوده باشد. اما متاسفانه، هنوز چند دقیقه پس از ورود سلنا به رستوران نگذشته بود که هر دو با عجله به طرف پارکینگ رفتند و از محل دور شدند.


پس از حدود ۱۰ دقیقه، بیبر در حالی که پشت در خانه ی سلنا منتظر ایستاده بود، دیده شد اما سلنا به او اجازه ی ورود به داخل خانه را نداد و جاستین کاملا ناامید و عصبانی شده بود.


همان شب، جاستین در تویتر نوشت: ” همه چیز همیشه آسان نیست. من الآن فشارهای زیادی را تحمل می کنم. اما من همه ی تلاشم را خواهم کرد و مراقب هستم که همه چیز به خوبی پش برود.


این هم عاقبت تعریف کردن از خانم /طنز

طنز زنانه

 

مرد: عزیزم از وقتی میری ورزش هیکلت خیلی قشنگ شده!

زن: از اولشم هیکلم قشنـــــــــــــــگ بووووووود!

مرد: اون که ۱۰۰%… هیکلت همیشه قشنگ بوده…
اصلاً من هیکلت رو روز اول دیدم خیلی خوشم اومد…!

زن : یعنی به خاطر هیکلم، فقط با من ازدواج کردی ؟
خیلی هیــــــــــــزی!

مرد: نه عزیزم، عاشق اخلاقت شدم که باهات دوست شدم…
هیکلت واسم مهم نبود!

زن: یعنی چی؟!
پس این همه ورزش میرم، برای کی میرم برا عمم؟!
هیکلم برات مهم نیست؟!!

مرد: عزیزم، موقع دوست شدن مهم نبود، الان که هست…!

زن: یعنی الان میرم ورزش، برات بی اهمیت میشم؟!!

مرد: فدات شم، قربونت بشم، همه چیزت، تمام وجودت، همه خصوصیاتت، برام مهمه!

زن : یعنی باید همه خصوصیات خوب رو داشته باشم که دوستم داشته باشی؟
خیلی نامردی…
چیه پای کسی درمیونه؟؟!!

مرد: بابا، جان مادرت بیخیال شو، چه غلطی کردیم تعریفتو کردیماااا؟؟!!

زن: دیدی… دیدی…
پس از اول درست حدس زدم که یه ریگی تو کفشته که داری ازم تعریف می کنی؟!
برو از جلو چشام دور شو…
یه چند ساعت نمی خوام قیافتو ببینم

این دختر پس از پخش فیلم رابطه جنسی اش خودکشی کرد +عکس

یک دختر دانش آموز آمریکایی که بعد از انتشار یک ویدئوی خصوصی از رابطه ی نامشروع اش با ۴ بازیکن فوتبال در بین همکلاسی هایش سرخورده و افسرده شده بود دست به خودکشی زد.به گزارش تاپ ناز،فلیسیا گارسیای ۱۵ ساله،جمعه ی گذشته پس از تعطیل شدن از مدرسه در یک مهمانی با ۴ فوتبالیست رابطه نامشروع برقرار می کند اما این تازه شروع ماجرا است،بعد از انجام این کار ویدئوی کار او در بین همکلاسی هایش پخش می شود که این موضوع باعث می شود تا وی در بین همکلاسی هایش تحقیر شود و دوستانش وی را هرزه خطاب کنند.


و این مسائل باعث شد تا دخترک به خاطر عمل زشتی که انجام داده بود عذاب وجدان بگیرد و خودش را جلوی قطار بیاندازد و به زندگی اش پایان دهد.به گفته بعضی از دوستان فلیسیا گارسیا،وی توسط ۴ فوتبالیست جوان به زور موردتجاوز قرار گرفته است اما ۴ فوتبالیستی که این عمل زشت را انجام داده اند مدعی هستند که این کار با رضایت طرفین صورت گرفته است و این موضوع را به پلیس اعلام کرده اند و بر این امر اصرار می ورزند.

اینگونه مسائل در آمریکا امری عادی است،نزدیک به ۲ سال پیش دختر ۱۸ ساله ای به اسم کایل هم که سرگذشتی تلخ همانند فیلیسیا داشت خودش را جلوی قطار پرت کرد و کشته شد.قابل ذکر است که صفحه حمایت ازفلیسیا و تنفر از تجاوز در فیس بوک از چهارشنبه تا کنون بیش از ۱۰ هزار لایک گرفته است.