مصاحبه با سیامک انصاری و همسرش +عکس

سیامک انصاری و همسرش

سیامک انصاری و همسرش

در ادامه مطلب

ادامه مطلب ...

بیوگرافی سامانتا تاجیک مدل و مانکن ایرانی و کانادایی +عکس

بیوگرافی سامانتا تاجیک مدل و مانکن ایرانی و کانادایی +عکس

سامانتا تاجیک (به انگلیسی: Samantha Tajik)‏ (زاده در تهران) مانکن ایرانیکانادایی است. سامانتا در تهران پایتخت ایران به دنیا آمد ولی هنگامیکه دو سال داشت همراه با خانواده‌اش به کشور کانادا مهاجرت کرد. سامانتا به راحتی می‌تواند به دو زبان فارسی و انگلیسی صحبت کند. سامانتا در شهر ونکوور بزرگ شد ولی برای تحصیل به شهر تورنتو مهاجرت کرد. او در سال ۲۰۰۸ (میلادی) به عنوان ملکه زیبایی کشور کانادا انتخاب شد.


سامانتا تاجیک

سامانتا تاجیک

در ادامه مطلب

ادامه مطلب ...

علی دایی ماجرای سرقت از علی دایی علی دایی که صبح امروز (یکشن

علی دایی

ماجرای سرقت از علی دایی

علی دایی که صبح امروز (یکشنبه) برای مداوای سرماخوردگی دخترش به بیمارستان رفته بود، مقابل بیمارستان مورد سوء قصد چند سارق قرار گرفت اما سارقین به هدف خود نرسیدند و فرار کردند. دایی که از ساعت ۱۴:۳۰ امروز در دفتر باشگاه راه‌آهن حضور داشت تا در مهمانی آخر سال باشگاه شرکت کند، دقایقی پیش درباره این اتفاق گفت: من برای مداوای سرماخوردگی دخترم به بیمارستان رفته بودم که ناگهان یک نفر از پشت سر به من حمله کرد. من هم سریع واکنش نشان دادم و آن فرد فرار کرد و به همراه یک موتورسوار از آنجا رفت. ظاهرا سه نفر بودند که قصد داشتند گردنبند مرا بدزدند اما موفق نشدند.

دایی در ادامه گفت:وقتی آنها فرار کردند من تازه متوجه شدم که گردن بندم باز شده و داخل پیراهنم افتاده اما هر چه بود به خیر گذشت و آنها هم فرار کردند. من هم حالم خوب است و خدارا شکر می‌کنم که دخترم در آن لحظه پیش همسرم بود و برای او اتفاق خاصی رخ نداد. امیدوارم این گونه افراد هم از کارهای بد خود پشیمان شوند و همه مردم در کمال امنیت و آرامش زندگی کنند.


این گیاه، سردردهای میگرنی را تسکین می دهد

این گیاه، سردردهای میگرنی را تسکین می دهد

زنجبیل

این گیاه به کنترل واکنش های التهابی و درد کمک کرده و سردردهای میگرنی را بهبود می بخشد

در ادامه مطلب

ادامه مطلب ...

ازدواج پر جنجال «بهنام تشکر» با خواهر «هومن برق نورد»

ازدواج پر جنجال «بهنام تشکر» با خواهر «هومن برق نورد»

ازدواج پر جنجال «بهنام تشکر» با خواهر «هومن برق نورد»
بهنام تشکر: من با خواهر هومن برق نورد (فیروز) ازدواج کرده ام و او هم خواهر مرا به همسری پذیرفته است ولی بین ما دو نفر...
در ادامه مطلب
ادامه مطلب ...

قیمت انواع ارز در بازار آزاد (1391/12/27)

قیمت انواع ارز در بازار آزاد (1391/12/27)

قیمت انواع ارز در بازار آزاد (1391/12/27)
قیمت انواع ارز در بازار آزاد
در ادامه مطلب
ادامه مطلب ...