لیست جدید پرسپولیس لو رفت؛ صادقیان و مسلمان حذف شدند

لیست جدید پرسپولیس لو رفت؛ صادقیان و مسلمان حذف شدند

لیست جدید پرسپولیس لو رفت؛ صادقیان و مسلمان حذف شدند
منابع غیررسمی، از مذاکرات پرسپولیس و برخی توافقات اولیه برای جذب بازیکنان فصل آینده خبر دادند.


منابع آگاه در باشگاه پرسپولیسگفته اند که از چند ماه گذشته لیستی را آماده کردند که در آن بیشتر نام بازیکنان جوان و پدیده به چشم می خورد. این لیست چندین بار تغییر کرده و ساعت ها مورد بحث قرار گرفته تا نهایی شود.


افراد حاضر در این لیست با تأیید رویانیان جذب شدند و اکثر آنها قراردادشان 2 ساله است البته پرسپولیسی ها سال گذشته هم قصد جذب پدیده های فصل را داشتند اما به دلیل داشتن قرارداد آن بازیکنان با تیمشان مدیر عامل باشگاه پرسپولیس موفق به جذبشان نشد.


شنیده ها حاکی از آن است، ابتدا قرار بود پیام صادقیان، محسن مسلمان به همراه چند تن از دیگر بازیکنان جوان، سرخپوش شوند اما حالا از گوشه و کنار شنیدیم که محمد رویانیان با صادقیان و مسلمان به توافق مالی نرسیده و بی خیال عقد قرارداد با آنها شده است و به همین خاطر مسئولان باشگاه به سراغ پدیده های کم خرج لیگ رفته اند.


طبق شنیده های ما از منابع آگاه نام بازیکنانی که تا الان حضورشان در پرسپولیس حتمی است را فاش کرد که به شرح زیر است: یعقوب کریمی (نفت تهران)، یونس شاکری (ابومسلم)، علیرضا جهانبخش (داماش) و شجاع خلیل زاده (مس کرمان).


البته احتمال دارد که یک یا 2 بازیکن جایگزین نفرات نام برده شوند.


بد نیست بدانید که سید جلال حسینی، حسین ماهینی، مهرداد پولادی، علی کریمی و محمد نوری بازیکنانی هستند که فصل آینده هم در پرسپولیس توپ می زنند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد