جنیفر لاورنس از «فرش قرمز» می‌ترسد! + عکس

جنیفر لاورنس از «فرش قرمز» می‌ترسد! + عکس

جنیفر لاورنس از «فرش قرمز» می‌ترسد! + عکس
من خودم به هیچ وجه احساس نمی کنم که مشهور شده‌ام و تغییر کرده‌ام و همیشه حس می‌کنم همان آدم قبلی هستم و هیچ فرقی نکرده‌ام اما وقتی با دیگران صحبت می‌کنم از دید آنها من آن آدم قبلی نیستم.
جنیفر لارنس که امسال جایزه بهترین بازیگر زن اسکار را از آن خود کرد ، وقتی که در مراسم‌های اهدای جوایز و افتتاحیه فیلم‌ها به روی فرش قرمز می‌رود و در کانون توجه قرار می‌گیرد خیلی مضطرب می‌شود.

این بازیگر می‌گوید، وقتی مقابل دوربین می‌رود و نقش یک شخص دیگر را بازی می‌کند خیلی راحت است اما روی فرش قرمز استرس زیادی دارد .

«می‌ترسم که استرس من بر روی فرش قرمز تا آخر عمر از بین نرود.»

 در آنجا اصلا راحت نیستم و نمی‌توانم به راحتی و بدون استرس صحبت کنم . من به صحنه فیلمبرداری و سینما تعلق دارم بنابراین وقتی بازی می‌کنم خیلی راحت و خوشحالم زیرا آنجا خانه من است و جایی است که من احساس راحتی می‌کنم اما وقتی مرا به فرش قرمز و یا به روی صحنه می آورید به جنیفر ترسو و مضطرب تبدیل می شوم.»

« من خودم به هیچ وجه احساس نمی کنم که مشهور شده‌ام و تغییر کرده‌ام و همیشه حس می‌کنم همان آدم قبلی هستم و هیچ فرقی نکرده‌ام اما وقتی با دیگران صحبت می‌کنم کاملا حس می‌کنم که به چشم آنها من دیگر همان آدم قبلی نیستم و احساس خیلی بدی به من دست می‌دهد.»

در طول یکسال گذشته، اتفاقاتی برای من رخ داد که هرگز فکر نمی‌کردم برای من امکان پذیر باشند. این اتفاقات خیلی طاقت‌فرسا و در عین حال خیلی فوق‌العاده بودند.



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد