علائق بازیگران معروف ایرانی در شبکه های اجتماعی:

علائق بازیگران معروف ایرانی در شبکه های اجتماعی: از مهناز افشار تا نیکی کریمی

علائق بازیگران معروف ایرانی در شبکه های اجتماعی: از مهناز افشار تا نیکی کریمی
علاقه‌مندان سینما چقدر از ستارگان محبوب خود می‌دانند؟ چقدر با خصوصیات روحی، علایق، تفکرات شخصی و دیدگاه‌های بازیگران سینما و تلویزیون که سال‌ها به تماشای فیلم‌‌ها و مجموعه‌هایشان...

علاقه‌مندان سینما چقدر از ستارگان محبوب خود می‌دانند؟ چقدر با خصوصیات روحی، علایق، تفکرات شخصی و دیدگاه‌های بازیگران سینما و تلویزیون که سال‌ها به تماشای فیلم‌‌ها و مجموعه‌هایشان نشسته‌اند، آشنا هستند؟ برای سال‌ها و دهه‌ها رابطه علاقه‌مندان میلیونی سوپراستارها با ستاره‌های پرطرفدار فقط یک‌طرفه بود، اینگونه بود که این علاقه‌مندان در میان مجلات، روزنامه‌ها و برنامه‌های تلویزیونی به دنبال یافتن پاسخ سؤالات خود می‌گشتند و اغلب هم پاسخی برای آنها نمی‌یافتند اما حالا با حضور اینترنت و به وجود آمدن شبکه‌های اجتماعی امکان ارتباط دوطرفه برای علاقه‌مندان فراهم شده است. شاید آنها نتوانند سؤالات خود را بپرسند اما می‌توانند در لابه‌لای اینترنت از علایق و سلیقه‌های این ستاره‌ها مطلع شوند. این مطلب هم اشاره‌ای است در مورد برخی سلیقه‌ها، علایق و دیدگاه‌های چهره‌های شناخته‌شده سینما و تلویزیون که شاید از آنها مطلع نباشید.

صابر ابر

بازیگر شناخته‌شده سینما و تئاتر به‌تازگی کارگردانی در تئاتر را هم تجربه کرده و بیشتر سال 91 را به فکر کردن و فراهم آوردن مقدمات و سپس اجرای نمایش خود گذرانده است. کافی است سری به صفحه شخصی این بازیگر بزنید تا ببینید که او چقدر برای اجرای نمایش‌اش ذوق و شوق داشته و چقدر برای آن انرژی گذاشته است. اما در صفحه شخصی صابر ابر به جز نمایش او می‌توانید چیزهای جالب دیگری هم پیدا کنید که شاید جالب‌ترین آنها عکسی باشد از یک گیاه. تعجب کردید؟ در صفحه  صابر ابر می‌توانید عکس گیاهی را ببینید که شاخه‌هایش از قاب پنجره خانه گذشته و وارد فضای اتاق شده است و زیر این عکس زیبا صابر ابر نوشته است‌«به همین راحتی می‌‌شود خدا را دید، وقتی میاد تو اتاقت بدون اینکه خبردار شی...»
و البته با سر زدن به صفحه صابر ابر متوجه می‌شوید که این بازیگر گزیده‌کار اما شاخص و قدرتمند اهل کار خیر هم هست و همیشه یکی از اولین کسانی است که برای انجام اینگونه کارهای خیریه پیشقدم می‌شود.

مهناز افشار
بازیگر مشهور و پرکار سینما در فضای مجازی هم بسیار فعال است و البته بیشتر فعالیت‌هایش در حوزه فعالیت‌های هنری است که در آنها حضور دارد، اما بخشی از صفحه این بازیگر به حضورش در فعالیت‌هـــای خیریـه اختصاص دارد. مشخص است که فعالیت‌های خیریه برای این بازیگر بسیار مهم است و بخش زیادی از فکر و انرژی او در این راه صرف می‌شود. این را هم بدانید که خانم بازیگر که عمده شهرتش را مدیون حضور در سینماست به تئاتر هم بسیار علاقه دارد و حضور نکته‌ها، عکس‌ها و فعالیت‌های تئاتری در صفحه او بیشتر از سینماست. آخرین نکته در مورد این بازیگر هم این است که با جستجو در اینترنت می‌توانید متوجه شوید خانم بازیگر یکی از علاقه‌مندان جودی آبوت، همان کاراکتر مشهور کارتونی هم هست.

مهراوه شریفی‌نیا
بازیگر جوان سینما و تلویزیون امسال نسبتا پرکار بوده. این بازیگر البته در فضای مجازی هم پرکار است و می‌توانید ببینید که چقدر پیگیر کارها و فعالیت‌های همکارانش است اما فضای مجازی مکانی است برای مهراوه شریفی‌نیا  که کری بخواند، آن هم کری فوتبالی. کری خواندن‌های این بازیگر جوان برای علاقه‌مندان تیم‌های رقیب در نوع خودش جالب است.

حسام نواب‌صفوی
بازیگر خوش‌تیپ سینمای ایران که کمی شبیه «الویس پریسلی» است در سال‌های اخیر فعالیت کمی در سینما داشته، علت آن هم مشغله‌های زیاد است. حسام نواب‌صفوی به شدت به موسیقی علاقه دارد و یک نوازنده حرفه‌ای پیانوست که به‌تازگی در کنسرت فرزاد فرزین هم او را همراهی کرده اما علت دوری نواب صفوی از سینما بیشتر به دلیل علاقه‌اش به موسیقی ناشی از پرداختن به شغلی است که در آن تحصیل کرده است. اگر در اینترنت جست‌وجو کنید، می‌توانید عکسی از این بازیگر شناخته ‌شده در حال گذراندن مراسم تحلیف وکالت را پیدا کنید. بله، جناب بازیگر در حال حاضر یک وکیل حرفه‌ای است که می‌توانید برای پرونده‌های خود به او مراجعه کنید. اما جدا از وکالت که به نظر می‌رسد حالا اصلی‌ترین دغدغه حسام نواب‌صفوی است با جست‌وجو در اینترنت متوجه می‌شوید که او بسیار اهل شعر هم هست و می‌بینید که نمونه‌های بسیاری از شعرهای کلاسیک و نو در میان علاقه‌مندی‌های این بازیگر اهل هنر است.

نیکی کریمی
چهره مشهور سینمای ایران در سال‌های اخیر بیشتر از آنکه در حیطه بازیگری فعال باشد در حیطه کارگردانی فعال بوده است. بخش عمده‌ای از فعالیت‌های نیکی کریمی در سال 91 بر ساخت مجموعه‌ای بود که در حیطه نمایش‌های خانگی ارائه شد و بر فوتبال متمرکز بود. عکس‌های جالبی از پشت صحنه ساخت این مجموعه در سایت شخصی نیکی کریمی پیدا می‌شود. عکس‌هایی از حضور در مراسم‌ و جشنواره‌های خارجی (که در برخی از آنها نیکی کریمی به عنوان داور حضور داشته است) هم در این صفحه خودنمایی می‌کند به خصوص عکسی از نیکی کریمی در کنار کلودیا کاردیناله که زمانی از مشهورترین بازیگران سینمای جهان بود.اگر به هنر علاقه‌مند باشید، می‌توانید در صفحه شخصی نیکی کریمی عکس‌هایی را که او شخصا از موضوعات مختلف می‌گیرد و برخی از آنها را در صفحه‌اش می‌گذارد هم ببینید. اما جدا از همه این موارد در صفحه شخصی نیکی کریمی می‌توانید به یکی از علایق او پی ببرید که شاید کمتر به آن اشاره شده است. در مورد علاقه این خانم بازیگر به فوتبال همه می‌دانند اما شاید کمتر کسی بداند که خانم بازیگر پیگیر تنیس هم هست. در 2 مقطع در سال گذشته نیکی کریمی در 2 استادیوم مختلف حاضر شد تا بازی‌های نوواک جوکوویچ و راجر فدرر، 2غول تنیس جهان را از نزدیک تماشا کند.

پریوش نظریه
بازیگر شناخته‌شده سینما که البته در سال‌‌های اخیر بسیار کم‌کار بوده از فعال‌ترین افراد شناخته‌شده در حیطه فضای مجازی است و جالب است که برخلاف اکثریت چهره‌های شناخته‌شده حضور او در این حیطه به فعالیت‌های هنری‌اش محدود نمی‌شود و در واقع بخش بسیار کمی از فعالیت او در اینترنت مرتبط با دنیای هنر است. این بازیگر حضورش در اینترنت را به مجالی برای انعکاس هر عکسی یا با نوشته جالبی که دیده بدل کرده است و گاه می‌توان مطالب اجتماعی و معلومات عمومی هم در صفحه او یافت اما جدا از اینها حین گشت و گذار در صفحه شخصی پریوش نظریه می‌توانید ببینید که او چقدر به گل و گیاه  علاقه دارد و رد پای گل‌ و گیاه‌های مختلف در خانه‌اش را پیدا کنید، جدا از  گل و گیاه یکی دیگر از وابستگی‌های پریوش نظریه گربه زیبایش است که عکس‌هایش را در حالت‌های مختلف می‌توانید در صفحه او ببینید. دکوراسیون داخلی هم از دغدغه‌های این خانم بازیگر است که هرازگاهی در عکس یا مطلبی نمود می‌یابد.

سحر دولتشاهی
خانم بازیگر که بیشتر به دلیل حضورش در سریال‌‌ها و مجموعه‌ها و فیلم‌های طنز شهرت دارد در صفحه شخصی‌اش معمولا عکس‌ فعالیت‌ها و کارهایی که انجام داده است را می‌گذارد اما در لابه‌لای این عکس‌ها شاید بتوانید چیزهای جالبی پیدا کنید، برای مثال عکسی از مراسم چلوکباب خوران که خانم بازیگر از آن با عنوان چلوکباب‌خوری جمعه‌ها نام برده است و به نظر می‌رسد چلوکباب و چلوکباب دسته‌جمعی خوردن یکی از علایق این بازیگر شناخته‌‌شده است.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد