اس ام اس ( ویژه روز مادر1)

اس ام اس ( ویژه روز مادر1)

اس ام اس ( ویژه روز مادر1)
مادرم هستی من ز هستی توست، تا هستم و هستی دارمت دوست ...


در آسمان آبی دلم، جایی برای ابرها نیست
مادرم! دعایم کن که با دعایت، دلم خانه دردها نیست
(معصومه)
 
===============================
  
مادرم هستی من ز هستی توست تا هستم و هستی دارمت دوست !
(ماندگار)
 
===============================
 
تو بهترین گل، میان شهر گلهایی
تو رنگ آفتابی،
شب که می‌رسد، مثل ستاره،
گویا مهتابی...
(یاشار)
 
===============================
 
مادر، ای لطیف ترین گل بوستان هستی، ای باغبان هستی من، گاهِ روییدنم باران مهربانی بودی که به آرامی سیرابم کند. گاهِ پروریدنم آغوشی گرم که بالنده‌ام سازد.
(علی)
 
===============================
 
آسودگی از من ندارد مادر
آسایش جان و تن ندارد مادر
دارد غم و اندوه جگر گوشه خویش
ورنه غم خویشتن ندارد مادر
(فاطمه)
 
===============================
 
مادر:
کاشکی میشد بهت بگم
چقدر صدات و دوست دارم
لالایی‌هات و دوست دارم
بغض صدات و دوست دارم
(تنها)
 
 
===============================
 
مادرم، خواستم خوشبوترین گل دنیا را برایت هدیه بیاورم، اما دیدم تو خوشبوترین گل دنیا هستی...
(سینا)
 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد