3نفر به جرم خوش تیپ بودن از عربستان اخراح شده اند

3 نفر به جرم خوش تیپ بودن از عربستان اخراح شده اند

حدود ده روز پیش روزنامه آمریکایی «واشنگتن تایمز» خبری را منتشر کرد مبنی بر اینکه عربستان سه تبعه اماراتی را به خاطر اینکه آنان زیاده از حد لازم «خوش تیپ» بوده اند را اخراج کرده است. اما این خبر به خاطر ماهیت عجیبش چندان مورد توجه رسانه های وطنی و بین المللی قرار نگرفت . 
به گزارش «تابناک»، اخراج این سه نفربه همان میزان که مورد بی توجهی رسانه های خبری قرار گرفت، به همان میزان اما، مورد توجه فعالان فمینیست قرار گرفت و آنان مشتاقانه به دنبال این رفتند که این سه نفر، چه کسانی هستند تا بتوانند با انتشار تصاویری از آنان تا حد ممکن، حکومت عربستان سعودی را مورد تمسخر قرار دهند. چرا که حکومت عربستان سعودی به این دلیل این سه نفر را اخراج کرده بود که مدعی بودند خوش تیپی بیش از حد آنان باعث خواهد شد که زنان سعودی اغوا شوند و به فساد کشیده شوند!
بالاخره تلاش یکی از این فمینیست ها برای یافتن این سه نفر که با یک نگاه، زنان سعودی را اغوا می کردند، بالاخره نتیجه داد و ظاهرا یکی از این فمینیست ها مدعی شده است که تصویر یکی از این سه تن را به دست آورده است . بر اساس این ادعا یکی از این سه نفر یک هنر پیشه اماراتی به نام عمر بورکان الجلا است که یکی از سایت های فمنیستی توانسته است با به دست آوردن نام وی عکس های او را از شبکه اجتماعی فیس بوک به دست آورد. بسیاری از رسانه های بین المللی با انتشار تصاویری از  عمر الجلا به تمسخر سران حکومت سعودی پرداخته اند.
3 نفر به جرم خوش تیپ بودن از عربستان اخراح شده اند 3 نفر به جرم خوش تیپ بودن از عربستان اخراح شده اند 3 نفر به جرم خوش تیپ بودن از عربستان اخراح شده اند
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد