سامسونگ گلکسی اس ۴ Galaxsy s را رونمایی کرد

samsung-galaxy-IV

بقیه مطالب در ادامه مطلب

گلکسی S ۴ ضخامت ۷.۹ میلی‌متر و وزن ۱۳۰ گرم را دارا است. این تلفن از یک نمایشگر ۵ اینچی Super AMOLED با تراکم ۴۴۱ پیکسل در هر اینچ، رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ اینچ و آرایش PenTile برخوردار است که زوایای دید بسیار خوبی دارد. تلفن در دو رنگ سفید و نوک مدادی (سیاه) عرضه می‌شود و بدنه آن به گفته سامسونگ از جنس پلی کربنات با کناره آلومینیومی است.

یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در عقب با نرم افزار بهبود یافته و دوربین ۲ مگاپیکسلی در جلو، ۲ گیگابایت رم، حافظه داخلی ۱۶/۳۲/۶۴ گیگابایت به همراه شکاف microSD، سنسورهای رایج به همراه سنسور دما و رطوبت از جمله مشخصات فنی آن هستند. یک LED اینفرارد هم برای استفاده از تلفن به عنوان کنترل تلویزیون تعبیه شده است.

با ویژگی DualShot می‌توان به طور هم‌زمان تصاویری را با دوربین‌های جلو و عقب ذخیره کرد. ویژگی‌های طراحی شده بر اساس استفاده از دوربین جلو عبارت هستند Smart Scroll، Smart Pause. با Air View یعنی امکان لمس شناور (معلق) نیز می‌توان پیش نمایش برخی موارد را بدون لمس فیزیکی صفحه نمایش مشاهده کرد. با Air Gestures هم می‌شود به وسیله حرکات دست در هوا، بین آلبوم عکس‌ها حرکت یا وبگردی کرد. 

با استفاده از قابلیت S Translator می‌توان انواع پیام‌ها و ایمیل‌ها را به زبان‌های مختلف دریافت کرد و تلفن به طور خودکار آنها را به زبان مورد نظر شما تبدیل می‌کند. فعلاً S Translator تا ۹ زبان را تشخیص می‌دهد. هم‌چنین یک اپلیکیشن optical reader وجود دارد که می‌تواند متن‌های داخل عکس‌ها را ترجمه کند.

یک ویژگی، S Health است. گلکسی S ۴ یک گام شمار داخلی به علاوه سنسورهای رطوبت و دما را دارا است که به طور خودکار شرایط محیطی پیرامون شما را شناسایی کرده و وضعیت تمرین‌های ورزشی تان را تشخیص می‌دهند. حتی یک مچ بند ورزشی به نام S Band هم به عنوان وسیله جانبی وجود دارد که به وسیله بلوتوث با تلفن شما ارتباط بر قرار کرده و در زمان هایی که تلفن همراه تان نیست اطلاعات را ذخیره می کند.

باتری دستگاه ۲۶۰۰ میلی آمپری است و نسخه جهانی آن از پردازنده ۴+۴ هسته ای اگزینوس ۵ اکتا استفاده می کند. نسخه مخصوص امریکا هم از پردازنده ۴ هسته ای اسنپدرگون ۶۰۰ برخوردار خواهد بود. سیستم عامل دستگاه هم اندروید ۴.۲.۲ خواهد بود.

Samsung Galaxy S4

Samsung Galaxy S4

samsung-galaxy-IV

samsung-galaxy-IV

گلکسی اس 4

گلکسی اس ۴

گلکسی اس 4گلکسی اس4
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد