جوک مخصوص گوشی جی ال ایکس GLX

گوشی جی ال ایکس

جوک مخصوص گوشی جی ال ایکس GLX

در ادامه مطلب


جوک برای گوشی GLX

ای بابا دیروز رفتم یه آیفون ۵ خریدم
پشیمون شدم مگه لامصب از جیب در میاد ؟
هیچی دیگه رفتم پس دادم یه GLX گرفتم
::

جوک برای گوشی GLX

::
اون چیه که راحت از جیب میاد بیرون ؟
گوشی های جدید GLX با جدید ترین آپشن روز دنیا هم اکنون در خدمت شما . . .
دیگه کسی آیفون و گلکسی نمی خره . . . !
::

جوک برای گوشی GLX

::
میدونید تو فیلم های وسترن ؛ وقتی که دو نفر دوئل میکنند؛ معمولا کی حریفشو زودتر ناکار میکنه و زنده میمونه ؟
.
خب معلومه ! اونی که مارک هفت تیرش GLX باشه . . . !
::

جوک برای گوشی GLX

::
نامه محرمانه شرکت Apple به GLX :
با سلام
شما تکنولوژی از جیب راحت درآمدن گوشی GLX و به ما بدید !
در عوضش ما کل سهام شرکت Apple رو واگذار می کنیم به شما !
ولی متاسفانه جی ال ایکس این درخواست رو رد کرد و اپل در شرف ورشکستگی میباشد !
::

جوک برای گوشی GLX

::
یکی از فانتزیام اینه که :
برم آمریکا تو جلسه معرفی شرکت کنم .
همین وسطای جلسه گوشی GlX ام زنگ بزنه ، منم بگم Sorry و به راحتی گوشی رو از جیبم در بیارم ! و در حالی که بقیه دارن به من میخندند یهو گوشی یکی شون زنگ بزنه ،
ولی هر کاری کنه گوشی جدید Apple اش از جیبش در نیاد !
منم یه پوزخند بزنم و در حالی که بقیه دارن با تعجب به من نگاه میکنند و میگن Wait , Wait !
بی توجه به التماس هاشون تو تاریکیا نیست بشم !
::

جوک برای گوشی GLX

::
همچی آرومه . . .
من چقد پول دارم . . .
یه پرایدم دارم و هی . . .
به خودم میبالم . . .
توی جیب راستم . . .
پسته من میذارم . . .
گوشیمم چه راحت . . .
از جیب در میارم . . .
::

جوک برای گوشی GLX

::
مسابقه بیست سوالی . . .
۱ – تو جیب جا میشه ؟
- آره
۲ – از جیب راحت درمیاد ؟
- آره
جواب : گوشی های GLX
::

جوک برای گوشی GLX

::
یه بارم GLX م رو بردم نمایندگی گفتم آقا این چرا از جیب درنمیاد ؟ یارو گوشی رو گرفت تست کرد گفت مشکل از جیب شلوارتونه !
هیچی دیگه رفتم یه شلوار جدید خریدم درست شد ؛ حالا شما هی راه به راه عیب بزارید روی گوشی !
::

جوک برای گوشی GLX

::
ﺷﺮﻛﺖ ﺟﯽ ﺍﻝ ﺍﯾﮑﺲ ﺍﻓﺘﺨﺎﺭ ﻣﻴﻜﻨﻪ ﻛﻪ ﮔﻮشی ﺳﺎﺧﺘﻪ ﺭﺍﺣﺖ ﺍﺯ ﺟﯿﺐ ﺩﺭﻣﻴﺎﺩ دیگه ﻧﻤﯿﺪﻭﻧﻪ ﻣﺎ ﯾﻪ ﺷﻠﻮﺍﺭ ﮐُــﺮﺩﯼ ﺩﺍﺭﯾﻢ ﺗﺒﻠﺖ ﻣﯿﺬﺍﺭﯾﻢ ﺗﻮﺵ !
ﺍﺧﯿﺮﺍ ﻟﭗ ﺗﺎﭘﻢ ﺗﻮﺵ ﺗﺴﺖ ﻛﺮﺩﻳﻢ ﺑﺎﺯﻡ ﻣﺜﻞ ﺁﺏ ﺧﻮﺭﺩﻥ ﺩﺭ ﻣﻴﺎد
::

جوک برای گوشی GLX

::

تلویزیون میگه گوشی های GLX توی جیب جا میشه و راحت از جیب بیرون میاد !
مگه بقیه رو با خاور و نیسان حمل میکنن ؟ یا با سیم بکسل میاد بیرون !؟
::

جوک برای گوشی GLX

::
گوشیم فارسی نداره همیشه مینویسم سلام گلم که میشه سلام کلم و همیشه جواب میگیرم سلام چغندر ، سلام کاهو ، سلام شلغم !
باید برم یکی از اینا که راحت از تو جیب درمیاد بخرم !
::

جوک برای گوشی GLX

::
یه سوال چند روزه تو ذهنم اومده منو ول نمیکنه با این مضمون که شرکت GLX لب تاب هم داره ؟
آخه لبتابم از تو کیف اصلا در نمیاد !

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد