وقتی آنجلینا جولی سخت گیر می شود!؟

وقتی آنجلینا جولی سخت گیر می شود!؟

وقتی آنجلینا جولی سخت گیر می شود!؟
ظاهرا" آنجلینا جولی مادر خیلی سخت گیری است. این بازیگر مشهور هالیووذ خیلی دوست دارد که فرزندانش به زبان فرانسوی کاملا" مسلط شوند تا آنجایی که اگر آنها به زبان ...

ظاهرا" آنجلینا جولی مادر خیلی سخت گیری است. این بازیگر مشهور هالیووذ خیلی دوست دارد که فرزندانش به زبان فرانسوی کاملا" مسلط شوند تا آنجایی که اگر آنها به زبان فرانسه با او صحبت نکنند به هیچ وجه جوابشان را نمی دهد تا آنها مجبور شوند که خواسته خود را به زبان فرانسه بگویند.
در ماه فوریه وقتی که آنجلینا همراه پکس و زهرا برای خرید به یک فروشگاه در لس آنجلس رفت، یکی از کسانی که آنجا حضور داشت شاهد رفتار آنجلینا جولی با فرزندانش بود که سعی می کرد آنها را مجبور کند که به زبان فرانسه صحبت کنند.
این شاهد عینی گفت:« اگر بچه ها به زبان انگلیسی یک سئوال از آنجلینا می پرسیدند او بدون اینکه پاسخی بدهد رویش را از آنها برمی گرداند و از آنها دور می شد.»
« و فقط وقتی که آنها به زبان فرانسه صحبت می کردند و یا سئوال می پرسیدند با آنها صحبت می کرد . کاری که او با فرزندانش انجام می دهد دقیقا" مثل کاری است که صاحبان سگها برای آموزش حیواناتشان انجام می دهند. به نظر من او خیلی سختگیر بود.»

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد